Zobowiązania podatkowe są sporym obciążeniem finansowym. Bywa, że sprostanie takiemu obciążeniu staje się trudnym wyzwaniem dla wielu firm, a czasami również przeszkodą do dalszego rozwoju biznesu. Dlatego racjonalny wybór formy opodatkowania jest kluczową sprawą dla przedsiębiorców, którzy rozpoczynają swoją działalność. Jeśli wybrana forma nie sprawdzi się w praktyce, można spróbować znaleźć rozwiązanie dla optymalizacji podatków, aczkolwiek przydaje się do tego wiedza ekspertów. W naszej kancelarii podatkowej pomagamy małym i średnim przedsiębiorstwom zrozumieć przepisy prawa podatkowego i wywiązać się z obowiązku płacenia podatków w sposób, który nie obciąża ich firm możliwymi do uniknięcia kosztami.

Usługi świadczone przez doradcę podatkowego

Nasz zawód należy do grupy zawodów zaufania publicznego, dlatego czynności, które możemy wykonywać na rzecz naszych klientów, są szczegółowo określone w ustawie o doradztwie podatkowym. Ustawa ta zezwala nam na świadczenie usług takich jak:

• udzielanie ustnych lub pisemnych porad, opinii oraz wyjaśnień z zakresu obowiązków podatkowych,

• prowadzenie należących do klientów ksiąg rachunkowych, ksiąg podatkowych oraz pozostałych ewidencji do celów podatkowych,

• przygotowywanie zeznań i deklaracji podatkowych, opcjonalnie udzielanie porad firmom, które wypełniają takie dokumenty we własnym zakresie,

• reprezentowanie klientów w prowadzonych w związku z ich działalnością postępowaniach przed organami podatkowymi oraz sądem administracyjnym.

Nawiązanie współpracy z naszą kancelarią to sposób na otrzymanie opinii lub wsparcia wykwalifikowanych doradców podatkowych, którzy od lat pomagają firmom w tym zakresie. Prowadząc naszą kancelarię podatkową od 1990 roku, zdobyliśmy ogromne doświadczenie w różnych sprawach dotyczących podatków. Przebrnęliśmy też przez wielokrotne zmiany przepisów prawa podatkowego, starając się, aby nasi klienci zastosowali się do tych zmian płynnie i bez problemów.

Wsparcie dla startującego biznesu

Doradztwo podatkowe dla firm

W kwestii podatków niezwykle ważne jest fachowe wsparcie dla początkujących firm, które stoją przed wyborem formy opodatkowania. Młodym przedsiębiorcom oferujemy pomoc w momencie rejestrowania firmy, w postaci przygotowania stosownych dokumentów i przekazania ich do właściwych urzędów. Chętnie podzielimy się też naszą wiedzą na temat zasad rozliczania podatków PIT, CIT i VAT oraz przysługujących początkującym firmom ulg lub całkowitych zwolnień podatkowych. Wystarczy, że korzystając z numerów lub adresów na naszej stronie, skontaktują się Państwo z jednym z naszych doradców.