Doradztwo podatkowe dla firm

Zobowiązania podatkowe kładą cień na działalność niejednej firmy, dlatego racjonalny wybór formy opodatkowania jest kluczową sprawą dla młodych przedsiębiorców. Jeśli wybrana forma nie sprawdzi się w praktyce, można spróbować zoptymalizować podatki, aczkolwiek przydaje się do tego wiedza ekspertów. W naszej kancelarii pomagamy małym i średnim przedsiębiorstwom wywiązać się z obowiązku podatkowego tak, aby nie zagrażało to ich budżetom.

Nasza działalność z zakresu doradztwa podatkowego

Doradztwo podatkowe uzupełnia naszą działalność księgową oraz obsługę kadr i płac, a ma na celu optymalizację podatków oraz znalezienie rozwiązań dla problemów związanych z ich płaceniem przez indywidualnych przedsiębiorców. Nawiązanie współpracy z naszą kancelarią to sposób na otrzymanie wsparcia wykwalifikowanych doradców podatkowych, którzy od lat pomagają firmom w tym zakresie. Prowadząc naszą kancelarię podatkową od 1990 roku, zdobyliśmy ogromne doświadczenie w różnych sprawach dotyczących podatków. Przebrnęliśmy też przez wielokrotne zmiany przepisów prawa podatkowego, starając się, aby nie wpłynęły one na działalność naszych klientów.
Nasze działania z zakresu doradztwa podatkowego polegają na bieżącej obsłudze podatkowej przedsiębiorstw oraz merytorycznym wsparciu firm w sytuacji, gdy sprawy te się komplikują. W szczególności zaś:

• udzielamy porad, przygotowujemy opinie i wyjaśnienia związane z obowiązkami podatkowymi klientów oraz ewentualnie grożącymi im egzekucjami administracyjnymi,
  • pomagamy w prowadzeniu ksiąg podatkowych,
  • pomagamy właściwie sporządzić zeznania i deklaracje podatkowe,
  • reprezentujemy firmy w postępowaniach prowadzonych przed organami administracji publicznej, w zakresie sądowej kontroli decyzji, postanowień oraz innych aktów administracyjnych.

Doradztwo podatkowe dla firm

Wsparcie dla początkujących firm

W kwestii podatków niezwykle ważne jest fachowe wsparcie dla początkujących firm, które stoją przed wyborem formy opodatkowania. Młodym przedsiębiorcom oferujemy pomoc w momencie rejestrowania firmy, w postaci przygotowania stosownych dokumentów i przekazania ich do właściwych urzędów. Chętnie podzielimy się też naszą wiedzą na temat zasad rozliczania podatków PIT, CIT i VAT oraz przysługujących początkującym firmom ulg lub całkowitych zwolnień podatkowych. Wystarczy, że korzystając z numerów na naszej stronie, skontaktują się Państwo z jednym z naszych doradców.