Przepisy związane z prawem podatkowym to obszerna dziedzina, wymagająca nie tylko dużej wiedzy i doświadczenia, ale również umiejętności prawidłowej interpretacji zapisów prawnych. Poruszanie się w tym obszarze bywa więc niejednokrotnie bardzo trudne dla niedoświadczonych, małych i średnich firm.

Warto więc skorzystać z pomocy, jaką oferuje profesjonalna kancelaria podatkowa. Nasza firma zajmuje się pełnym doradztwem finansowym i podatkowym od 1990 roku. Posiadamy więc cenne, wieloletnie doświadczenie, które ułatwia nam codzienną pracę oraz wsparcie firm na podstawie obowiązującego systemu podatkowego.

Bez względu na to, czy interesuje Państwa optymalizacja podatkowa, identyfikacja problemów podatkowych firmy, czy też bieżące doradztwo finansowe, nasza kancelaria podatkowa jest w stanie sprostać wszystkim wymaganiom. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi dla firm, spółek cywilnych, spółek komandytowych, spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, spółek akcyjnych, czy też fundacji były prowadzone w sposób rzetelny oraz terminowy. Co możemy dla Państwa zrobić?

Kompleksowe konsultacje podatkowe dla firm

Nasza Kancelaria Podatkowa specjalizuje się w ramach doradztwa finansowo-podatkowego we wszystkich aspektach związanych z prowadzeniem własnej działalności gospodarczej, a także optymalizacji obciążeń finansowych, zgodnie z obowiązującym prawem.

Profesjonalna, kompleksowa pomoc naszych licencjonowanych doradców podatkowych obejmuje również identyfikację problemów podatkowych firmy oraz minimalizowanie ryzyka zakwestionowania rozwiązań podatkowych przez Urząd Skarbowy lub inne instytucje skarbowe.

W razie potrzeby reprezentujemy swoich klientów przed stosownymi urzędami, biorąc odpowiedzialność za podjęte decyzje oraz działania. Dodatkowo oferujemy również merytoryczne wsparcie przy kontroli podatkowej oraz merytoryczne przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do jej przeprowadzenia. Z nami poczują się Państwo bezpieczniej, a kontrola przebiegnie w spokojnej atmosferze.

Konsultacje podatkowe dla małych i średnich przedsiębiorstw prowadzone są przez wykwalifikowaną kadrę z bogatym doświadczeniem w branży oraz znajomością i umiejętnością interpretacji przepisów podatkowych. Dokładamy wszelkich starań, aby każda firma była traktowana indywidualnie, biorąc pod uwagę wszystkie szczegółowe potrzeby oraz wymagania naszych klientów.

Świadczone przez Kancelarię Podatkową usługi są w pełni bezpieczne i terminowe, a przetwarzane dane poufne. Dodatkowo Kancelaria Podatkowa posiada zabezpieczenie w postaci ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej OC z tytułu wykonywanego zawodu doradcy podatkowego.

Doradztwo podatkowe i współpraca z działem księgowym firmy

Finanse małych i średnich przedsiębiorstw powinny spoczywać w rękach księgowego oraz profesjonalnego doradcy podatkowego. Ten sprawnie współpracujący duet ułatwi stworzenie właściwej strategii optymalizacji podatkowej oraz rozwiązywanie niełatwych problemów w zakresie rozliczeń podatkowych. Nasze doradztwo podatkowe oferuje:

• udzielanie porad, opinii i wyjaśnień w zakresie obowiązków podatkowych firmy oraz ewentualnych egzekucji administracyjnych;
  • udzielanie pomocy w zakresie prowadzenia ksiąg podatkowych;
  • udzielanie pomocy w sporządzaniu deklaracji i zeznań podatkowych;
  • reprezentowanie firmy w postępowaniach prowadzonych przed organami administracji publicznej, w zakresie sądowej kontroli decyzji, postanowień oraz innych aktów administracyjnych.

Porady podatkowe dla osób zakładających firmę

Założenie własnej działalności gospodarczej wymaga nie tylko wiele odwagi i determinacji, ale również wiedzy i znajomości przepisów podatkowych. Zdajemy sobie świetnie sprawę, że ogrom wymaganych formalności oraz dokumentów towarzyszących początkującemu przedsiębiorcy może być przytłaczający, dlatego oferujemy pomoc w zakresie doradztwa finansowo-podatkowego.

Nasi licencjonowani doradcy podatkowi zapewnią fachowe wsparcie w założeniu firmy oraz pełną pomoc merytoryczną dla początkujących przedsiębiorców. Z nami poznasz zasady rozliczania podatku PIT, CIT lub VAT oraz wszystkie przysługujące początkującej firmie ulgi podatkowe.

W razie potrzeby możemy również zająć się reprezentacją firmy przed urzędami, przygotowując stosowne dokumenty. Naszą misją jest dostarczenie rzetelnej i merytorycznej wiedzy, a także maksimum wsparcia w rozliczaniu podatku dochodowego i innych trudnościach, które z pewnością pojawią się na nowej ścieżce kariery.

Dlaczego warto zaufać Kancelarii Podatkowej?

Korzystając z pomocy Kancelarii Podatkowej mogą Państwo liczyć na profesjonalne podejście oraz usługi wykwalifikowanych, licencjonowanych doradców podatkowych. Wieloletnie doświadczenie w branży pozwoliło nam poznać wszystkie potrzeby oraz wymagania naszych Klientów, dzięki czemu możemy w pełni sprostać ich oczekiwaniom.

Optymalizacja obciążeń finansowych firmy, wszystkie aspekty związane z prowadzeniem własnej działalności gospodarczej, identyfikacja problemów podatkowych oraz minimalizowanie ryzyka zakwestionowania rozwiązań podatkowych przez US nie są nam obce. Potrafimy zatem wspomóc Państwa działalność w nawet najtrudniejszych problemach.

Swoją pomoc oferujemy zarówno początkującym przedsiębiorcom, którzy rozpoczynają prowadzenie własnej działalności, jak i istniejącym małym oraz średnim firmom. Co ważne, zależy nam na dobrym kontakcie z klientem oraz wsłuchiwaniu się w jego potrzeby i obawy. Naszych doradców podatkowych charakteryzuje duża elastyczność w działaniu oraz rzetelna i terminowa realizacja powierzonych zleceń.

Zdajemy sobie sprawę, że dla wielu osób odnalezienie się w zawiłych ścieżkach prawnych jest bardzo trudne oraz stresujące, dlatego staramy się wspierać Klientów w poruszaniu się w przepisach prawa podatkowego. O naszych sukcesach świadczą liczni, zadowoleni Klienci, którzy chętnie polecają innym nasze specjalistyczne usługi oraz chęć pomocy.